Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Mida teha kui nutitelefoniga kaasa saadud tasuta pilveruum täis saab?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: iStock

Enamik nutitelefonide tootjatest annab koos seadmega kasutajatele kaasa ka mingi hulga pilveruumi. Ikka selleks, et oluline info oleks kusagil tagavaraks olemas, juhuks kui telefoni endaga midagi juhtuma peaks. Ehk teisisõnu pakuvad tootjad kasutajatele võimalust oma andmed tagavaraks tasuta pilve salvestada. See on väga mugav ja idee poolest hea lisateenus, kirjutab Mart Laanemägi tehnoloogiaportaalist Digitark.

Paraku aga peitub selle asja juures üks konks. Nimelt on tasuta antava ruumi suurus reeglina 5 GB. Arvestades aga, et telefonide enda mälumaht jääb tavaliselt vahemikku 32 – 128 GB, jääb sellest tasuta saada olevast viiest gigabaidist üsna ruttu puudu. Seda seepärast, et vaikimisi tahab telefon kogu oma sisu automaatselt pilve sünkroonida. Kuna ruumist jääb nii puudu, hakataksegi kasutajale näitama teavitust ruumi lõppemise kohta ning kuna seda tehakse väga tihti võib see olla üsna tüütu.

Mida siis teha?

Loomulikult kuvatakse koos teavitusega ka võimalust ruumi juurde ostmiseks. Näiteks Samsung pakub 0,99 € eest kuus 50 GB suurust mahtu ja 2,99 € eest kuus juba 200 GB ning sarnane võimalus ja hinnastatus on ka kõikidel teistel tootjatel.

Loe edasi Digitargast.

Digitark.ee/SAADE räägib tehnoloogiast ja inimestest selle taga – vaata ja mõtle kaasa!

Märksõnad

Tagasi üles