BMW kustutas isesõitvas autos seksimist propageeriva reklaami

BMW Vision iNEXT.

FOTO: ALY SONG / REUTERS

Suured autotootjad ja entusiastlikud futuristid prognoosivad, et täielikult isesõitvate autode tulek (millal iganes see lõpuks toimub) muudab tõenäoliselt fundamentaalselt seda, kuidas me liikleme ja kasutame oma aega. Taoline tulevik pole veel saabunud, kuid see ei takista turundajatel kasutamast oma elavat fantaasiat. 

Seda, et autodes hakatakse tegema uinakuid, tööd, vaatama sarju, mängima videomänge, lugema raamatuid jms, on spekuleeritud juba ammu. Loomulikult on ennustatud ka, et kui inimesed seksivad vahetevahel juba praegu autoroolis, siis isesõitvate autode ajastul saab sellest levinud praktika. Baieri autotootja BMW leidis, et taolist meeldivat kontseptsiooni võiks reklaamida ka klientidele, kuid tõmbas reklaami tagasi.

BMW postitas Twitterisse nüüdseks kustutatud video, mis näitab autos suudlevat noorpaari ja seejärel maanteel liiklevat BMW järgmise generatsiooni Vision iNext elektrilist ideeautot. Reklaam ei näita otseselt autos viibivaid inimesi, kuid sõidukist mööduv politsei tõmbab käima vilkurid. Lühike video lõppeb kirjaga: «ruum, kus kõike saab teha mugavalt. BMW Vision iNEXT.»

BMW on varem lubanud, et elektrimaastur Vision iNEXT saavutab 2021. aastaks neljanda kategooria autonoomsuse, mis tähendab, et sõiduk ei vaja teekonna lõpetamiseks juhti. Täielik isesõitmine algab viiendast kategooriast, mis tähendab, et neljandal on tõenäoliselt mõningad piirangud nagu geograafiline piirang, kiiruspiirang vms.

Jääb üle ainult spekuleerida, miks kustutati video ära. Üks võimalus on, et ilma turvavööta liiklemist propageerimine ei pruugi olla just kõige parem idee. 

Tagasi üles