LHV karmistas tuntavalt Smart-ID kasutajate ligipääsu oma internetipangale, kuna kliendid olid senise protsessi käigus langenud pettuse ohvriks. Keegi teine pole varem elektroonilisele isikutuvastusele lisakontrolle peale pannud.
Enneolematu: LHV pani Smart-ID kasutamisele lisakontrolli peale (6)
Täpsemalt lisas LHV Smart-ID kasutamisele isikutuvastuseks ja maksete kinnitamiseks lisakontrolli, mis suurendab klientide tähelepanu ja turvalisust.
Kui seni tuli internetipanka sisenemisel Smart-ID puhul sarnaselt Mobiil-IDga võrrelda kontrollkoodide samasust Smart-ID rakenduses, siis tänasest tuleb LHV kliendil Smart-ID rakenduses valida enne PIN-koodi sisestamist kolmest väljapakutust õige kontrollkood.
LHV infoturbe juht Tiit Hallas kommenteeris, et muudatus tehti, kuna kliendid ei ole alati kontrollkoodide võrdlemisele piisavalt tähelepanu pööranud.
«Kuna osa LHV klientidest on seetõttu langenud ka pettuse ohvriks, pidasime vajalikuks kliendi käitumisharjumusi muuta ning panna neid kontrollkoodi tähele panema. Teisisõnu peaksid kliendid kasutama Smart-ID teenust nii, nagu ta algupäraselt mõeldud oli,» kommenteeris Hallas
«Kuigi allkirjastatud makse puhul vastutab makse õigsuse eest pangaklient, teeme endast oleneva, et vähendada kliendi jaoks riske. Uus lähenemine Smart-ID-le on üks näide sellest,» lisas Hallas.