Renaut tuleb juba selle aasta lõpus välja uue veisinikuautoga KANGOO Z.E. Hydrogeni ning järgmisel aastal Renault MASTER Z.E. Hydrogeniga.
Renault paiskab müüki kaks uut vesinikuautot
Esitletavad tarbesõidukid põhinevad senistel elektrimudelitel, kuid saavad sõidupikendiks vesinikutoite. Võrreldes elektriautodega pikeneb selle tulemusel sõiduulatus üle 350 kilomeetrile.
Vesinikuautode üheks eeliseks kiire laadimine, mis võtab aega 5–10 minutit.
KANGOO Z.E. Hydrogeni sõiduulatus pikeneb tänu vesinikelemendile 140 km võrra 375 kilomeetrini. Ilma käibemaksuta saab selle auto hinnaks Prantsusmaal olema 48 300 eurot.
MASTER Z.E. sõiduulatus kolmekordistub tänu pikendavale kütuseelemendile 120 kilomeetrilt 350 kilomeetrile. Auto kere alla paigutatavad kaks veisinikupaaki lisavad vaid 200 kilo kaalu vähendamata kaubaruumi mahtu. MASTER Z.E. Hydrogen on saadaval kahes pikkuses ja kõrguses ning seda pakutakse kahe kaubikuvariandi ja kahe kabiiniga šassii variandina.
Renault on vesinikuautosid arendanud alates 2014. aastast ning Drive The Future nimelise strateegilise plaani üks eesmärke on elektrifitseerida Renault autopargist 12 mudelit.
Lansseeritud on kaks tehnoloogiat: täishübriid (E-TECH) ja pistikhübriid (E-Tech Plug-in). 2020. aastaks on hübriidina saadaval kolm Renault' mudelit: uus Clio (HEV), uus Captur (PHEV) ja uus Mégane (PHEV).