FOTO: Telia e-pood

Kui koolijütsidele tähendab september traditsiooniliselt uue kooliaasta algust, siis tehnoloogiamaailmas tähistab september uue iPhone ilmumist. Erandiks polnud ka käesolev aasta ning nii nagu mitmed varasemad lekked vihjasid, ilmus „õunu“ seekord lausa 3 erinevat. iPhone 11, iPhone 11 Pro ja iPhone 11 Pro Max, kirjutab Mart Laanemägi tehnoloogiaportaalist Digitark.

Seega on nimes loobutud tähest X ning naastud tavapärase numeratsiooni juurde. Kuigi tegelikkuses tähistas ju ka X lihtsalt numbrit 10. Aga see selleks.

Käesolevaga keskendume hoopis nii-öelda massmüügi mudelile ehk seadmele, mille nimi on iPhone 11, ning vaatame pisut lähemalt, mida see endast kujutab.

Konservatiivne disain

Apple kipub üsnagi jäärapäiselt mitu aastat järjest oma telefonide juures kinni hoidma ühest ja samast disainist ning sama teed on mindud ka seekord. Nii näeb iPhone 11 välja üsna sarnane möödunud aastase XR nimelise mudeliga. Ainsaks suuremaks erisuseks nende vahel on tagumisel küljel asuv kaamera moodul. See aga tähendab, et iPhone on endiselt tavapärase formaadiga selles mõttes, et see ei ole veninud nii piklikuks kui muud tipptelefonid ning on võrreldes nii mõnegi konkurendiga oma olemuselt pontsakam. Alguses tundub see paksus isegi pisut häiriv, kuid aja jooksul sellega harjub. Paraku on aga tänu vana disaini kasutamisele alles ka konkurentidega võrreldes nüüd juba hiiglaslikuna tunduv ekraani ülaosas paiknev “kulm”. Ja päris suured tunduvad ka ekraani ümbritsevad servad. Tuleb nentida, et nii mõnigi telefon on seadme esimest külge efektiivsemalt ära kasutanud ja samale pinnale suurema ekraani saanud.

Loe edasi Digitargast.

Digitark.ee/SAADE räägib tehnoloogiast ja inimestest selle taga – vaata ja mõtle kaasa!