Telia avalikustas oma uue telekanali Inspira visuaalse identiteedi. Eesti teleauditooriumini jõuab kanal veidi enam kui kuu aja pärast, kirjutab Raigo Neudorf tehnoloogiaportaalist Digitark.
Selline näeb välja Eesti kõige uuema telekanali Inspira nägu
Telia Eesti turunduse ja brändi osakonna juht Ranno Pajuri ütles, et kuna Inspira eesmärk on pakkuda põnevat ja inspireerivat meelelahutust, siis on ka kanali visuaalne identiteet loodud nii, et see mõjuks mängulise ja loovana.
„Inspira visuaalse identiteedi aluseks on loomulikult täiuslik proportsioon ehk kuldlõige, mida leidub nii looduses, kunstis, arhitektuuris kui paljudes teistes eluvaldkondades. Kuldlõikest inspireeritud elemendid moodustavad Inspira logo, mida saab vastavalt olukorrale paindlikult kasutada. Inspira põhivärvide valikul on lähtutud looduslähedusest ning seal on esindatud sinine, roheline ja kollane, mis tähistavad värvipsühholoogias kolmainsust – maa, tuul ja päike. Ühtlasi on need märksõnad, mis iseloomustavad ka uue telekanali aktiivset elustiili toetavat sisuvalikut,“ sõnas Pajuri.
Inspira kanali visuaalse identiteedi töötas välja loovagentuur Hmmm Creative Studio.
“Inspira brändi teeb disaini seisukohalt huvitavaks konstruktorsüsteem, mis ühendab käsitöö ja automatiseerimise. Näiteks sünnivad mitmed animatsioonid eetris autonoomselt, ilma n-ö inimkäe osaluseta. Samadest brändi elementidest on aga käsitööna loodud Inspira logo kirjatüüp. Meie jaoks on Telia ideaalne partner, sest hindab innovatsiooni ja põnevaid lahendusi ning seda ka disainis,” kommenteeris projekti Hmmm Creative Studio disainer Andreas Roosson.
Digitark.ee/SAADE räägib tehnoloogiast ja inimestest selle taga – vaata ja mõtle kaasa!
- Sul on ka teema pakkuda? – räägi meile sellest!
- Kuidas olla Digitargem?