Sõiduvahendusteenuse Bolt mobiilirakendus oli ülitiheda kasutusega uusaastaööl vähemalt tund aega rivist väljas ja kliendid ei saanud endale selle abil autosid tellida.
Bolt oli uusaastaööl katki
Kuna Boltil puudub nii klientidele kui juhtidele telefoni või muul moel reaalajas tegutsev klienditugi (muredest saab kirjutada vaid e-kirja teel või juba toimunud sõitudele hinnanguid anda), andsid Bolti vahendusel teenust pakkuvad juhid probleemist teada sotsiaalmeediagruppides.
Esimesed teated probleemist äpiga hakkasid laekuma kella 4 ajal öösel. Üks Tartus teenust pakkuv juht ütles veel kell 4.57 avaldatud kandes, et äpp oli selleks ajaks kasutuskõlbmatu olnud enam kui tund aega. Kell 5.18 teatas üks juht, oli saanud taas kliendilt uue tellimuse.
Rakendus andis autotellijatele teada, et tegemist on äpi loojatele tundmatu tõrkega ja palus mõne aja pärast uuesti proovida.