Tele2 võrgust lahkus 8000 inimest

BNS
Copy
Tele2.
Tele2. Foto: Mailiis Ollino / Pärnu Postimees

Möödunud aastal kaotas enim mobiiltelefoninumbreid Tele2, mille võrgust lahkus 7976 numbrit.

Enim mobiilinumbreid sai juurde Elisa, mille võrku liitus aastaga 5060 numbrit. Telia sai juurde 2919 numbrit, selgub tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) andmetest.

Kokku liikus mullu 51 374 mobiiltelefoninumbrit ja 3606 tavatelefoninumbrit. Samas tühistati 43 107 mobiiltelefoninumbri teisaldamise avaldust ja 693 tavatelefoninumbri teisaldamise avaldust.

Detsembris kaotas enim mobiiltelefoninumbreid aga Elisa, mille võrgust lahkus 76 numbrit. Möödunud kuul näitas esimest korda 2019. aasta jooksul positiivset numbriliikuvuse saldot Tele2, mille võrku liitus 146 numbrit. Telia kaotas detsembris aga 70 numbrit.

Kokku liikus detsembris 4838 mobiilinumbrit ja 96 tavatelefoninumbrit. Tühistati 3721 mobiiltelefoninumbri teisaldamise avaldust ja 41 tavatelefoninumbri teisaldamise avaldust.

Liikunud numbrite arv kajastab reaalsete tava- ja mobiiltelefoninumbrite üleminekut ühe sideettevõtte juurest teise juurde. Liikunud numbrite arvul puudub otsene seos sideettevõttega liitunud või sealt lahkunud klientide üldarvuga, sest ühel kliendil võib olla mitu numbrit, kuid samas üks liitumisleping.

Samuti ei kajasta numbriliikuvuse statistika kõnekaartide kasutusest ega uute liitumislepingute sõlmimisest ning vanade lõpetamisest tulenevaid muudatusi sideettevõtete klientide üldarvus.

KOMMENTAAR
Tele2 tegevjuht Chris Robbins

Tele2 jaoks on TTJA poolt välja antav numbrite liikumise statistika Eesti kontekstis äriliselt vähetähtis, kuna liikunud numbrite arv on vaid väike osa meie ärist.

Kuna teised operaatorid lukustavad kliente tähtajalistesse lepingutesse ja kohustustesse, mille sisu kliendile lepingu sõlmimisel päris selge ei ole, peavad kliendid operaatorit vahetades sageli võtma endale uue numbri.

Tele2 kasvab uute liitumislepingute arvelt, mis on otsene kliendibaasi kasv. Liikunud numbrite arvul puudub otsene seos sideettevõttega liitunud või sealt lahkunud klientide üldarvuga, sest ühel kliendil võib olla mitu numbrit.

Meil on hea meel, et 2019. aasta viimase kolme kvartali jooksul on meie kliendibaas kasvanud rohkem kui 5000 kliendi võrra. See annab kinnitust valitud strateegiale, millest lähtuvalt kaotasime esimese telekommunikatsioonifirmana Eestis ära asjad, mis inimestele ei meeldi ehk leppetrahvid, tähtajalised lepingud ning müügikõnede tegemise.

Tahame, et meie klientidel on vabadus ise otsustada, kas nad tahavad meiega olla ja meie pingutame siitpoolt selleks, et nad seda tõepoolest tahaksid.


Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles