Telekomiettevõte Elisa tuli oma kaablivõrgus ootamatult välja uue ajaviite-telekanaliga ja seda kõigest paar nädalat enne seda, kui suur konkurent Telia plaanis käivitada oma telekanali Inspria.
Elisa näitas Teliale koha kätte: ootamatult sündis uus telekanal (9)
Elisa telekanalilt näeb Elisa enda originaalseriaalide esimesi osasid ning Elisa Huubi ja videolaenutuse sisu tutvustavaid klippe. Esimest korda Eestis näeb Elisa telekanalilt ka lõõgastavaid ajaviiteklippe ehk slow-TV’d.
«Skandinaaviast alguse saanud nn aeglane televisioon ehk slow-TV on maailmas juba aastaid laineid löönud. Elisa telekanaliga saab edaspidi lõõgastuda, vaadates kajakisõite avamerel ja jõgedel, praamisõite Eesti saartele või jalgrattal kulgemist kaunitel Lääne-Eesti teedel,» sõnas Elisa sisuhankespetsialist Triin Lember.
Ajaviiteklippe lisandub telekanalile järjest juurde ja tulevikus jõuavad kanalile ka ülekanded ning salvestused valitud spordi- ja meelelahutussündmustelt.
Elisa rahvusvahelisest omatoodangust on eetris Elisa originaalsarjade nagu «Kõik patud», «Ivalo» ja «Rusikas» esimesed osad.
Elisa telekanal on tasuta saadaval kõigile Elisa kaabelteenuse klientidele kanalikohal nr 14.
Telia tuleb varsti järele
Telia Eesti televisiooni ja multimeedia valdkonna juht Birjo Kiik andis detsembris teada, et Inspira kanal jõuab kõigi Telia TV-teenuse klientideni jaanuari teises pooles ning kanali fookuses on kolm sammast: sport, meelelahutus ning oma- ja koostööprojektide raames valmivad saated.
Uudist konkurendi Elisa tegemiste kohta
Uudist konkurendi sammu kohta kommenteeris Birjo Kiik nii:
«Meil on hea meel näha, et Telia Inspira kanali turule jõudmine on inspireerinud ka konkurente TV-sisu vaates kiirelt tegutsema. Ühtlasi tuletame meelde, et nn ajaviitesisu on Telia oma klientidele pakkunud juba pikki aastaid ning seda läbi erinevate nimetuste, olgu selleks siis talvel edastatav Kaminakanal, suvel näidatav Lõkkekanal või siis päris meie oma- ja koostoodangut edastav Telia LIVE kanal. Nüüd ongi paras aeg teha ajaviitesisust suur samm edasi ning avada Telia klientide jaoks Inspira kanal juba vähem kui kolme nädala pärast.»
Telia Eesti turunduse ja brändi osakonna juhi Ranno Pajuri sõnul on Telia uue telekanali eesmärk pakkuda meelelahutust ja kanali visuaalne identiteet on loodud nii, et see mõjuks mängulise ja loovana.