Renault esitleb Brüsseli autonäitusel Clio E-Tech hübriidi ja Capturi E-Tech pisitikhübriidi.
Renault Captur ja Clio saavad hübriidajamid
Renault E-Tech mudelid kasutavad kahte elektrimootorit ning multimode-käigukasti. Hübriidide käivitamiseks kasutatakse elektrimootorit, mis võimaldab liikuma hakkamisel rakendada maksimaalset pöördemomenti.
Clio E-Tech hübriidajami aku mahutab 1.2 kWh. Linnas suudab hübriid sõita 80 protsenti ajast vaid elektri jõul, sõidukiirusel kuni 70 - 75 km/h. Võrreldes dCi 115 sisepõlemismootoriga mudelitega on hübriidmudelid vaid 10 kilogrammi raskemad.
Captur E-Tech pistikhübriidi elektrimootor ja 9,8 kWh mahutavusega aku võimaldavad uuel Capturil sõita 100 protsenti elektrilisena 50 kilomeetrit tippkiirusel 135 km/h ja linnasõidul 65 kilomeetrit (WLTP). Kombineeritud tsüklis on planeeritav kütusekulu 1,5 l/100 km ja keskmine CO2 heitmetase 34 g/km (NEDC).
Aastaks 2022 plaanib Renault elektriliste mudelite valikut, kuhu kuulub kaheksa täiselektrilist mudelit ja kaksteist täishübriidi ning pistikhübriidi.