iDeal kampaania

Idufirma CostPocket püüab Funderbeami platvormil 200 000 eurot

FOTO: Costpocket

Raamaptupidamise digitaliseerimisega tegelev Eesti iduettevõte CostPocket alustas Funderbeami platvormil 200 000 euro suuruse investeeringu kogumist.

Kampaania juhtinvestoriks on tehnoloogia ja tarkvaraäri taustaga Kaspar Hanni, kes on ka Eesti Äriinglite Assotsiatsiooni (EstBAN) juhatuse liige. Hanni sõnul on ettevõtte meeskond näidanud mitme aasta jooksul väga head toote- ja äriarendust ning teinud õnnestunud valiku kliendisektori puhul – raamatupidamisbürood ja ettevõtted, kes hindavad lihtsaid raamatupidamisprotsesse.

Ettevõttel on 1300 aktiivset kasutajat ning selle loodud mobiilirakenduse abil saab kuluarveid digiteerida, muuta need e-arveteks ja saata raamatupidamissüsteemi.

CostPocketi asutaja ja tegevjuhi Martin Sookaela sõnul on lahendus lihtne nii kuluaruande esitajale kui ka raamatupidajatele ja andmed jõuavad väikese vaevaga otse finantsinfosüsteemi.

«Turgudel näeme laienemisvõimalust esmalt just Soomes ja Lätis, kus digitaalsel kujul säilitatavad tšekid on seadusega lubatud juba mõnda aega. Nendes riikides on meil väike arv kliente olemas, kolme riigi peale plaanime kliendibaasi kasvatada 10 000 ettevõtteni,» ütles ta.

CostPocketi kliendid on näiteks GoWorkaBit, Startup Wise Guys, Merit Tarkvara, Arvamusfestival ja Nudist Drinks. Kokku on Baltikumis ehitatud 20-le raamatupidamistarkvarale integratsioonid, kolm nendest tegutsevad aktiivselt ka Soomes.

Tagasi üles