Volvo Carsi maaletooja Baltimaades, Volvax Balti OÜ pakub alates 1. juunist Customer Lifetime varuosagarantiid - garantii kehtib Volvo volitatud esindusest ostetud ja seal paigaldatud originaalvaruosale, mille defekt on tekkinud tootmisest või materjalist.
Volvo Cars pakub Balti riikides Lifetime Customer varuosagarantiid
Garantii kehtib senikaua, kuni varuosa ostja on auto omanik ja seda olenemata auto läbisõidust. Volvo Customer Lifetime varuosagarantii hõlmab ka varuosa paigaldamiseks kuluvat tööd, kuid ei kehti tarvikutele ja kuluosadele nagu vedelikud, filtrid, lambipirnid, süüteküünlad, piduriklotsid ja –kettad, amortisaatorid, ajamirihmad või klaasipuhasti harjad. Samuti ei kehti garantii osadele, mis vajavad väljavahetamist väliste mõjude tõttu.
«Selleks, et Customer Lifetime varuosagarantii kehtiks, on vaja jälgida, et sõiduki teenindusintervallid vastaksid Volvo hooldusraamatus toodud soovitustele. Customer Lifetime varuosagarantii säilimiseks peab sõiduki korraline hooldus toimuma mitte hiljem kui üks kuu või 1500 kilomeetrit pärast teenindusintervallis ettenähtud aega. Klient peab kasutama ja hooldama sõidukit vastavalt kasutusjuhendis toodud juhistele ning hoolduste väliselt regulaarselt kontrollima sõiduki õli ja teiste vedelike taset ning neid vajadusel omal kulul lisama,» selgitas Volvax Baltic OÜ müügijärgse teeninduse juht Arvis Krasts.
Kui defektne varuosa kuulub Customer Lifetime varuosagarantii alla, parandab Volvo volitatud teenindus defektiga varuosa tasuta või asendab uuega, teostades vajalikud toimingud tavapärastel tööaegadel ning mõistliku aja jooksul. «Customer Lifetime varuosagarantii on autotööstuses unikaalne,» ütles Krasts. «Seda pakub valitud turgudel vaid Volvo Cars, et Volvo preemiumklassi autod säilitaksid oma väärtuse ning nende omanikel oleks oma sõidukist rõõmu kauemaks.»
Varasem Volvo originaalvaruosade garantii oli 12 kuu pikkune.
Eestis on ainus volitatud Volvo esindaja AS Info-Auto, kelle müügi- ja teeninduskeskused asuvad Tallinnas, Tartus ja Pärnus.