![Betoontee katselõigu ehitus Õismäel. Eestis on raskeliiklust arvestades 300 kilomeetrit magistraalilõike, kus betooni kasutamine oleks põhjendatud.](http://f10.pmo.ee/rj6jyl2kc6Xe4MKq6SOSmyMprX8=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2021/01/12/13573211t1h0dc7.jpg)
Pikema kasutamiseaga ja väiksemate hoolduskuludega betoonteede kõrval oleks asfaltkattega teede kogukulud 40-aastases arvestuses 40 protsenti kallimad, kinnitab kogenud teedeinsener Ain Kendra oma põhjalikus uuringus.
Pikema kasutamiseaga ja väiksemate hoolduskuludega betoonteede kõrval oleks asfaltkattega teede kogukulud 40-aastases arvestuses 40 protsenti kallimad, kinnitab kogenud teedeinsener Ain Kendra oma põhjalikus uuringus.
«Ma ei ole nii rikas, et osta odavat ülikonda» kehtib ka maanteede puhul. Ülikonna kandmiskõlbliku välimuse kiire kadumise tõttu tekib vajadus see üsna kiirelt uuega asendada. Samas Inglise villast kantakse aastakümneid. Ja lisaks, mis on odav, see näeb ka odav välja ning seda on halb kasutada. Sama kehtib paraku ka püsirajatiste kohta, millest iseäranis tee-ehituses rajatava puhul on käigus suur raha.