Tehnopoli Startup Inkubaatoris tegutsev Eesti ettevõtte OÜ Carfi on leiutanud ning välja töötanud unikaalse autovaliku meetodi, mida on kõigil uut autot osta plaanivatel inimestel võimalik kasutada portaalis Carfits.me, kirjutab Tehnopoli veebikülg.
Eestlased leiutasid unikaalse autovaliku meetodi
Maailmas ainulaadne meetod aitab portaali kasutajal leida kiiresti just temale sobivaima automudeli kõikide turul müüdavate uute autode seast.
Soovituse saamiseks peab portaali kasutaja, vastates mõnele lihtsate valikvastustega küsimustele, kirjeldama enda vajadusi ja harjumusi ning auto kasutamise plaane.
Olles saanud soovitused just temale kõige paremini sobivate automudelite kohta, saab kasutaja teha oma valiku ning paari hiireklikiga küsida läbi portaali talle meeldivatele autodele hinnapakkumised.
Seejärel on juba lihtne valida välja parim pakkumine ning kinnitada tehing autosalongis või interneti vahendusel.
«Oleme oma meetodi väljatöötamisse investeerinud üle 10 000 arendustunni ning selles on osalenud rahvusvahelise kogemusega parimad tehnoloogia ja disaini eksperdid. Meie lahenduse vastu on suur huvi Eestis ning ka piiri taga,» ütles Carfi tegevjuht Alar Võrk.
Esimese sammuna käivitati platvorm Eestis ning juba sel aastal liigutakse Tšehhi ja Poola turgudele ning järgmisel aastal Skandinaaviasse ning Saksamaale, mis on Euroopa suurim autoturg.
Sobivaima sõiduki leidmise meetod on registreeritud patendiametis kasuliku mudelina ning Carfits.me kaubamärk on registreeritud rahvusvaheliselt, sealhulgas maailma suurimal autoturul USAs.
«Carfits.me on selgelt kliendile lisaväärtust loov lahendus, mis võib leida väga positiivset tagasisidet kogu maailmas. Carfits.me unikaalne algoritm on kindlasti üks võti aina rohkem internetti suunduvas (auto)maailmas läbi löömiseks,» hindas visionäär Linnar Viik.
Carfits.me andmebaas sisaldab enamikku turul pakutavatest sõiduautodest ning automüüjatest. Pakkudes seeläbi kliendile piisavalt valikuvõimalust ning kogu Eestit katvat müügivõrku.