Facebook tahab võtta üle Clubhouse'i idee ja töötab selle kallal, et tulla välja oma versiooniga noorest suhtlusplatvormist.
Facebook arendab oma versiooni kiiresti kasvavast sotsiaalvõrgustikust Clubhouse
New York Timesi andmetel on Facebooki juhid andnud käsu luua Clubhouse'ile sarnanev toode. Praegu ollakse arendamise algfaasis.
Tegemist pole esimese korraga, kui Facebook on hakanud konkurente kopeerima. Ettevõte ostis ära Instagrami ja WhatsAppi, kui mõlemad olid veel väikesed idufirmad.
Instagram on üle võtnud nii Snapchati kui Tiktoki funktsioone. Kui eelmisel aastal kasvas Zoomi populaarsus, siis tuli Facebook kiirelt välja oma videokõneteenusega.
Ligi aasta tagasi asutatud Clubhouse'iga saab praegu liituda ainult kutsetega. Tegemist on platvormiga, millel on virtuaalsed jututoad, kus inimesed üle maailma saavad vestelda. Inimesed ei suhtle omavahel aga mitte kirjutades, vaid kõneledes. Ehk siis iga jututuba on justkui interaktiivne taskuhääling või konverentsikõne.
Asutajate Paul Davisoni ja Rohan Sethi sõnul on inimestel võimalik iga päev ühineda tuhandete jututubadega. Vestlustel on moderaatorid ja kui keegi soovib sõna võtta, siis saab ta virtuaalselt käe tõsta ning tema mikrofon lülitatakse sisse. Vestlustel osalevad ka nii ettevõtjad kui kuulsused.
Facebooki juht Mark Zuckerberg osales hiljuti ühes Clubhouse'i jututoas ja rääkis virtuaalreaalsuse teemal.
Clubhouse asutati möödunud aasta aprillis, aga tegemist on juba tuntud nimega Silicon Valleys. Ettevõtte väärtus kerkis hiljuti miljardi dollarini.