Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Eestlased eelistavad jätkuvalt kõige enam seda autot (3)

Copy
Toyota RAV4.
Toyota RAV4. Foto: Drew Angerer/AFP

Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) andmetel moodustasid veebruaris Eestis müüdud autode esikolmiku Toyota RAV4, Škoda Octavia ja Toyota Corolla, vastavalt 151, 141 ja 67 müüdud autoga.

Veebruaris müüdi Eestis 1630 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta sama kuu müügitulemusele alla 3,6 protsenti, teatas AMTEL.

Veebruaris anti klientidele üle vaid 61 autot vähem kui mullu samal perioodil, mis tähendab, et uute autode müük on saavutanud peaaegu koroonapandeemiale eelnenud taseme.

Käesoleva aasta kahe esimese kuuga on Eestis müüdud kokku 3612 uut sõiduautot ehk 8,8 protsenti vähem kui möödunud aasta samal perioodil.

Talvekuule omaselt kasvas veebruaris maasturite müük ja segmentidest olidki suurima osakaaluga ehk 32,3 protsenti keskmised maasturid. 20,7-protsendise osakaaluga järgnesid väiksema keskklassi autod.

Alternatiivseid jõuallikaid kasutavate autode osakaal kerkis veebruaris kolmandikuni, sealhulgas müüdi ligi pool tuhat hübriidautot, surumaagaasi (CNG) gaasiautosid 49 ja elektriautosid 25.

Automarkidest olid kõige populaarsemad Toyota ja Škoda, mida müüdi vastavalt 310 ja 295 ning kolmandaks kerkis veebruaris Peugeot 144 autoga.

Tarbesõidukite müük ületas mulluse taseme – veebruaris müüdi 405 uut tarbesõidukit, mida on 10,6 protsenti enam kui möödunud aasta veebruaris.

Populaarsemate markide esikolmikusse mahtusid 89 sõidukiga Peugeot, 80 sõidukiga Renault ja 64 sõidukiga Toyota. Veokite segmendis olid edukaimad Scania ja Volvo, vastavalt 13 ja 12 müüdud veokiga.

Tagasi üles