Möödunud aastal kasvas Huawei kantavate seadmete müük Baltikumis 305 protsenti, saavutades turul kolmanda positsiooni. Eestis oli Huawei aastane müügikasv 15–16 protsenti.
Huawei kantavate seadmete müük kasvas Baltikumis mullu kolm korda (1)
Viimase IDC Worldwide Quarterly Wearable Device Trackeri järgi on Huawei turuosas ülemaailmselt kolmandal kohal, olles sealjuures 2020. aastal kõige dünaamilisemalt arenev turuosaline. Ettevõtte ülemaailmne müügikasv oli 50,7 protsenti, müües 43,5 miljonit kantavat seadet.
Huawei kommunikatsioonispetsialisti Kätlin Hundimägi sõnul näitavad Huawei jõupingutusi ka turuosa andmed 2020. aasta neljandast kvartalist. «Väärib mainimist, et Kesk- ja Ida-Euroopa ning Põhjamaade turgudel moodustasid Huawei aktiivsusmonitorid ja nutikellad 22 protsenti turuosast ning olid sellega neljandas kvartalis esimesel kohal. Eesti müügitulemuste järgi saavutas Huawei neljandas kvartalis nutikellade tootjate seas kolmanda koha 18-protsendilise turuosaga,» ütles Hundimägi.