Facebook jätkab kampaaniaga, millega üritatakse Apple'i iOSi kasutajaid veenda, et nad lubaksid sotsiaalvõrgustikul andmeid koguda.
Facebook viitas, et kui Apple'i kasutajad ei nõustu jälgimisega, siis peavad nad hakkama maksma
iOS 14.5 versiooniga kaasnes uuendus, mis annab kasutajatele võimaluse otsustada, kas nad soovivad oma andmeid rakendustega jagada. Facebookile on suunatud reklaami pakkumiseks kasutajate jälgimine oluline.
Nüüd saavad iOSi kasutajad Facebookilt ja Instagramilt teate, millega üritatakse inimesi survestada oma andmeid jagama. Sotsiaalvõrgustike teates seisab, et andmete kogumine võimaldab pakkuda Facebooki ja Instagrami tasuta. Samuti seisis platvormi teadaannetes, et andmete kogumine võimaldab pakkuda isikustatud reklaame ja see aitab ettevõtteid.
And it begins. @Facebook / @Instagram explore additional scare tactics to combat @Apple iOS14 #ATT privacy changes.
— ashkan soltani (@ashk4n) April 30, 2021
“Help keep Facebook free of charge” pic.twitter.com/mOB9WJpz9A
Ettevõtte viide, et isikustatud reklaamid võimaldavad Facebooki ja Instagrami tasuta pakkuda, läheb vastuollu varasema põhimõttega. Facebooki lehel oli 2019. aastani kiri, et see on tasuta ja jääb nii alatiseks.
Facebook on korduvalt kritiseerinud Apple'i privaatsusuuendust ja väitnud, et see on kahjulik väikeettevõtjatele, kes jõuavad klientideni läbi isikustatud reklaamide.
Facebooki juht Mark Zuckerberg viitas jaanuaris Apple'ile kui ettevõtte ühele kõige suuremale konkurendile. «Apple'il on võimalik kasutada oma positsiooni segamaks seda, kuidas meie ja teiste rakendused töötavad ja nad teevad seda ka pidevalt oma suva järgi,» sõnas ta.