GALERIID MUDELITEST ⟩ Hyundai toob Euroopas turule oma luksusmargi

Ronald Reinap
Copy
Genesise logo.
Genesise logo. Foto: KIM HONG-JI/REUTERS

Lõuna-Korea autotootja Hyundai Motor teatas teisipäeval, et toob sel suvel Euroopas turule oma kõrgema klassi automargi Genesise, vahendab Reuters.

Genesis, mis loodi 2015. aastal Hyundai eraldiseisva luksusdivisjonina, et konkureerida selliste premium-kaubamärkidega nagu BMW, Mercedes ja Lexus, teatas, et hakkab Euroopas müüma nii tavapäraseid kui ka elektrilisi sõidukeid.

«Elektrifitseeritud G80 on esimene täiselektriline Genesises, mis saabub Euroopasse. Sellele järgnevad veel kaks elektriautot, mis pakuvad Euroopa klientidele esimese aasta jooksul kolme Genesise heitgaasivaba auto valikut,» ütles Genesis Motor Europe.

Üksuse teatel avatakse juunis tellimused sedaanile Genesis G80 ja linnamaasturile Genesis GV80. Neile järgnevad hiljem turule uus sedaan G70 ja linnamaastur GV70.

«Kuigi Genesise autod jäävad USA turul nüüd vaid napilt alla Lexuse autodele, võtab Euroopas luksusbrändina silma paistmine rohkem aega, arvestades tugevat konkurentsi Euroopa kallima hinnaklassi automarkide vahel,» sõnas Daishin Securitiesi analüütik Lee Seung-hwan.

Lee ütles samas, et Genesise kaubamärgil on Euroopa turul rohkelt kasvuruumi, kuna nad võivad pakkuda konkurentsivõimelisemaid elektrisõidukeid, millel on parem hinna ja kvaliteedi suhte kui Euroopa autotootjatel

Elektri- ja pistikhübriidautode müük Euroopa Liidus kolmekordistus eelmisel aastal üle miljoni sõidukini, moodustades üle 10% kogu autode müügist, näitasid Euroopa autotootjate assotsiatsiooni andmed.

Selle aasta esimeses kvartalis tõusis Genesise autode müük Lõuna-Koreas koguni 165% ja enam kui kahekordistus võrreldes aasta varasemaga USAs, selgub Hyundai müügiandmetest. Eelmine kuu tuli Genesis oma mudelitega Hiinas turule.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles