![Mahle on teatanud, et kahe aasta jooksul alustatakse nende mootorite tootmist. Mootor on väidetavalt efektiivne ka suurtel kiirustel ning ettevõtte sõnul saab seda skaleerida nii väikeste autode kui suurte kaubikute jaoks.](http://f9.pmo.ee/HvjQIS_2YLesgINHpme4qEK36ds=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2021/05/16/13783753t1h9adf.png)
Enamiku elektrisõidukite mootorite keskmes on magnetid, mille valmistamiseks kasutatakse haruldasi muldmetalle nagu näiteks neodüümi. Need elemendid on mootorite toimimiseks väga vajalikud, kuid haruldaste metallide kasutamisel on ka oma varjupool.
Enamiku elektrisõidukite mootorite keskmes on magnetid, mille valmistamiseks kasutatakse haruldasi muldmetalle nagu näiteks neodüümi. Need elemendid on mootorite toimimiseks väga vajalikud, kuid haruldaste metallide kasutamisel on ka oma varjupool.
97% maailma haruldaste muldmetallide toodangust tuleb Hiinast ning riiklik kontroll nii nõutud ressursi üle on möödanikus endaga kaasa toonud tõsiseid probleeme. Möödunud kümnendi alguses otsustas Hiina muldmetallide eksporti piirata ning nii neodüümi ja düsproosiumi hinnad kasvasid vastavalt 750 ja 2000 protsenti.