Volkswageni Balti müügijuht: Eesti autoostjate eelistustes on toimunud neli suurt muutust (2)

Toomas Randlo
, reporter
Copy
Volkswageni Baltikumi müügijuht Merli Ainsaar
Volkswageni Baltikumi müügijuht Merli Ainsaar Foto: Tairo Lutter

Volkswageni Baltikumi müügijuht Merli Ainsaar ütles intervjuus, et on 20 aasta jooksul näinud märkimisväärseid muutusi Eesti inimeste eelistustes autosid ostes.

«20 aastat tagasi polnud Eesti inimene nõus maksma kliimaseadme eest, aga maksis valuvelgede ja katuseluugi eest. Toona pandi rohkem rõhku välisele poolele, nüüd aga pigem funktsionaalsusele ja turvalisusele,» tõi Ainsaar välja.

Teiseks on tema sõnul hakanud inimesed eelistama rohkem linnamaastureid.

Ainsaar rääkis ka isesõitvatest autodest ja ennustas, et viie aasta pärast võiksid need Eestis ringi sõita. «Liiklejana tajun, et 20 aasta jooksul on keskmise inimese sõiduoskus langenud. Kui vaadata väiksemaid plekimõlkimisi, siis nende hulk on meeletult kasvanud. Sellelt poolt vaadates loodan, et isesõitvad autod tulevad väga kiiresti,» sõnas ta.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles