Nutitelefoni omanikud ei pea enam parkides SMSe toksima

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ühisteenuste parkimiskontroll.
Ühisteenuste parkimiskontroll. Foto: Margus Ansu / Postimees

Alates 1. veebruarist pakub parkimiskorraldaja AS Ühisteenused nutitelefoni põhist tasuta parkimisrakendust, mis on lisaks iPhone tüüpi telefonidele avatud ka Android mobiilidele.

«Oleme suutnud lahendada parkija peamise mure – inimestel on võimalik mobiiltelefoniga parkides automaatselt tuvastada enda asukoht ning vaadata koheselt, millises linna parkimistsoonis ta asub või millised parklad on kõige lähemal tema asukohale,» ütles Ühisteenused AS juhatuse liige Alar Vasemägi. «Parkimisrakendus on nii abivalmis, et jätab ka meelde, kus on autot viimati pargitud ning kliendil on võimalik kiire nupuvajutusega leida hiljuti kasutatud parkimiskohad,» lisas Vasemägi.

Lisaks lahendab uus parkimisrakendus veel kaks olulist probleemi – parkimine ei unune aktiivsesse olekusse, nüüd on olemas parkimise äratus ning teine oluline uudis - nutiparkimise eest saab tasuda krediitkaardiga. Seega saavad nutiparkimist kasutada ka Eestit külastavad turistid.

Rakenduse allalaadimine on kõigile tasuta. Klient sõlmib Ühisteenused ASga kliendilepingu, mille alusel toimub parkimise eest tasumine arve alusel järgneva kuu alguses. Arvega kaasneb põhjalik ülevaade parkimise ajaloost autonumbri põhiselt. «Kui täna toimub parkimise eest tasumine mobiilsideoperaatori arve alusel, siis Ühisteenuse nutiparkimise arve väljavõte on sama lihtsalt loetav kui kauplusest saadav ostutšekk. Enam ei ole segadust parkimiskulutustega, mis on mobiilsideoperaatori arvel esitatud koos sidekuludega,» lisas ta.
 

Tagasi üles