Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Tiktoki emafirma hakkas müüma sotsiaalvõrgustiku salajast algoritmi

Copy
Tiktoki logo
Tiktoki logo Foto: SCANPIX

Tiktoki emafirma ByteDance hakkas teistele ettevõtetele müüma sotsiaalvõrgustiku taga olevat tehnoloogiat.

Hiina ettevõte on loonud veebilehe BytePlus, kus müüakse tööriistu ja teenuseid, mida kasutavad ByteDance'i kõige populaarsemad rakendused, kirjutab Financial Times.

ByteDance'i tehnoloogiat kasutavad juba USA platvorm GOAT ja Singapuri otsingumootor WeGo.

Veebilehe kohaselt pakub BytePlus masinõppel põhinevat tõlketeenust, videoefektide lisamist, mängudega seotud analüütikat ja statistika kogumist. Lisaks pakutakse sama algoritmi, mis koostab Tiktoki kasutaja n-ö uudisvoogu, kus kasutaja saab temale suunatud sisu.

Tiktok avaldas mullu, et uudisvoogu koostades võetakse arvesse mitmeid tegureid, nagu näiteks inimese enda märgitud huvid, asukoht, keel ja millist sisu kasutaja tarbib. See, kui pikalt kasutaja videot vaatab, mängib suuremat rolli uudisvoo loomisel, kui näiteks see, et vaataja ja klipi looja asuvad samas riigis.

Tiktok teatas eelmisel aastal, et platvormil on umbes sada miljonit igakuist kasutajat.

Märksõnad

Tagasi üles