Eesti tehnoloogiaidu kaasas 2,5 miljonit eurot

tehnika.postimees.ee
Copy
Outvio asutaja Kaidi Tiitson ja Juan Borras
Outvio asutaja Kaidi Tiitson ja Juan Borras Foto: Outvio

Hispaanias tegevust alustanud ja mullu kodumaale laienenud e-poodide müügijärgse tarneprotsessi juhtimist lihtsustavat tarkvara arendav Outvio kaasas 2,5 miljonit eurot.

«Enne Outvioga alustamist oli mul oma e-pood, mille kaudu sain süvakursuse e-kaubanduse maailma. Nüüd lahendame e-poodide suurimat väljakutset, milleks on tellimuste haldamine,» rääkis Outvio kaasasutaja Kaidi Tiitson.

«Ma näen iga päev, kui suurt peavalu tekitab e-poodidele ostujärgse kliendikogemuse kontrollimine, mille raames tuleb hallata nii oma laokorraldust, kullereid kui ka ostjate ootusi. Mida suurem on pood, seda suurem on ka see peavalu. Outvio ongi loodud selleks, et pakkuda seda terviklikku lahendust, mis aitab kõike nimetatut juhtida,» sõnas Tiitson.

Outvio automatiseerib kogu tarneprotsessi, andes reaalajas ülevaate tellimuse staatusest e-poe jaoks kohandatud jälgimislehel ning võimaldades ostjatel tooteid tagasi saata läbi iseteenindusportaali.

Platvormi on võimalik integreerida kõikide suuremate e-kaubandusplatvormidega, sealhulgas Magento, PrestaShop, Shopify, WooCommerce ja Amazon.

Outvio tarkvara abil toimetatakse inimesteni iga kuu sadu tuhandeid tellimusi ning 2020. aastal haldas Outvio oma klientide tellimusi enam kui 100 miljoni euro väärtuses. Kolm aastat tagasi asutatud ettevõte kasvas eelmisel aastal üle 500 protsendi ning juba rohkem kui aasta jagu on ettevõte tootnud ka kasumit.

2,5 miljoni eurone investeering kaasati arengu kiirendamiseks ning selle aasta lõpuks plaanib ettevõte laieneda viiele uuele Euroopa turule. Selleks kahekordistatakse 18-liikmelist meeskonda Eestis, palgatakse arendajaid ning turundajaid ja müüjaid.

Investeeringut juhtis Change Ventures ning osalesid TMT Investments Londonist, Fresco Capital San Franciscost ja Lemonade Stand. Lisaks investeerisid ettevõttesse ka ingelinvestorid, nagu Printify asutaja James Berdigans ja Katana MRP kaasasutaja Kristjan Vilosius.

Eestis kasutavad Outvio lahendust Tamrex, Breden Kids, Tommy Cash shop ja moe- ning spordikaupade tarnija Fifaa Group. Hispaania nimekamatest e-poodidest, keda ka siinmail tuntakse, usaldab Outviot näiteks maailmakuulus veinitootja Torres.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles