Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Harjuta «Red Bull Flick» – võidu aluseks on kaartide tundmine

Copy
Artikli foto
Foto: Red Bull

Eestis teist korda toimuv e-spordi turniir «Red Bull Flick» toob uue turniiriga kaasa hulgaliselt muudatusi. Vahetunud on nii kaardid, mängulaad kui turniiri üldine ülesehitus. Selles artiklis tutvustame neid lähemalt.

«Red Bull Flicki» mängulaad on kombineeritud erinevatest lahendustest. Mängu alustavad kaks kaheliikmelist võistkonda, kellel mõlemal on 100 punkti. Iga kord, kui mängija saab surma, väheneb punktisumma ühe punkti võrra. Igal kaardil on aga kolm kontrollpunkti, millest aktiivne on korraga vaid üks. Selle hõivamine peatab antud võistkonna punktide vähenemise. Aktiivne kontrollpunkt vahetub iga 60 sekundi järel. Nii peavad mängijad olema pidevas liikumises ja leidma uusi viise, kuidas strateegiliselt aktiivset kontrollpunkti kas rünnata või kaitsta. Samuti tuleb oskuslikult kasutada ära erinevate relvade nõrkki ja tugevaid külgi, sest mida vähem on mänguaega, seda paremad relvad tekivad.

Seekordse «Red Bull Flicki» jaoks loodi kaheksa täiesti erinevat kaarti. Nende ühiseks nimetajaks on futuristlik nägemus tulevikust, kus e-sport on veelgi suurejoonelisem, vaatemängulisem ja populaarsem. Iga mängija kehastab virtuaalset tegelast, kes ei saa surma, vaid pudeneb piksliteks. Ka kaardid ise on eriilmelised, seal kohtub mängija nii teleportimisväravate kui ka näiteks kiirendusplatvormidega. Kõik kaardid on aga loodud selleks, et kõik võistkonnad oleksid pidevas liikumises.

Kvalifikatsioonimängude iga ring on seotud erineva keskkonnaga, kus edasipääsev võistkond tõuseb ka virtuaalselt kõrgemale tasandile. Viimane kvalifikatsioonimäng leiab aset kosmosejaamas ning selle keskkonna variatsioonid ootavad ees ka finaali jõudnud võistkondi.

Eelmine «Red Bull Flicki» turniiri finaal kujunes väga tasavägiseks:

2020. aastal võttis «Red Bull Flickist» üle maailma osa rohkem kui 50 000 mängijat, Eesti kvalifikatsioonimängudes osales 502 mängijat. Eesti kvalifikatsioonid toimuvad 11. ja 12. septembril. Seal selgitatakse neli parimat võistkonda, kes lähevad omavahel vastamisi 25. septembril aset leidval MängudeÖÖl. Kogu turniiri auhinnafond on 2000€ ning võitjal on võimalus end proovile panna rahvusvahelisel eelturniiril, kus eduka esinemise korral võidakse jõuda Helsingis toimuvale suurele finaalile.

Tagasi üles