Kahe aasta eest endale firma Sharp LCD-teleri ostnud tallinlane Milvi (toimetusel on täisnimi teada) ei osanud arvata, et korralikust firmast renditud digiboks talle normaalset pilti ei võimalda.
Starmani klient üritab vabaneda kasutust boksist
Südi naine soovib oma loo avalikustada õpetuseks teistele temataolistele, kes kas teadmatusest või oskamatusest Starmani või ka mõne teise firma võrku võivad langeda.
Milvi, kes tagasihoidliku inimesena ei soovi avalikku tähelepanu, ei oota enda sõnul enam, et Starman tema probleemi lahendab – selleks on ta firma klienditeeninduselt saanud liiga palju sisutühje vastuseid. Ühegi juhi või spetsialisti jutule pole teda lastud.
Niisiis tahab ta vaid teisi hoiatada, et selle ettevõttega on keeruline asju ajada ja enne kui Starmanilt digiboks rentida, tuleb inimesel endal järele uurida, kas see ikka tema telerile sobib.
«Kel vähegi võimalik, ostke sisseehitatud digiboksiga teler,» soovitab Milvi nüüd teistele, ise aga otsib võimalusi, kuidas kasutust karbist vabaneda ja oma teleripilt korda saada.
Ka remondimeest ei tasu tema sõnul kutsuda, sest sellest polnud vähimatki abi. Starmanist kohale tulnud noormees teatas vaid, et Milvi teler ei ühti Starmani digiboksiga. Edasine suhtlus käis üksnes arvuti vahendusel.
Muu hulgas kästi naisel teatud saadete puhul endal formaati muuta, ehkki tal on pilt vale kõigi saadete ja kanalite puhul. See on kas kitsas, alt ja ülalt mustade servadega, või siis piklik, nii et osa tekstist pole nähtav.
Milvi küsis, miks Starman ei teavita juba enne lepingu sõlmimist oma tulevasi kliente sellest, et osa telereid ei sobi nende võrku, ja miks sellise sobimatuse ilmnedes peab lepingu lõpetamiseks ikkagi trahvi maksma.
Vastuseks kirjutati talle: «Teie teleri omapära tõttu formaadi muutmisel lihtsalt peab vahetama teatud saadete puhul pildi formaati või vaatama veidi väiksemat pilti. Tegemist ei ole meie võrgu rikkega, vaid signaali omapäraga. Teie leping on tähtajaline – kuni 30.09.2012. Lepingu ennetähtaegse lõpetamisega kaasneb leppetrahv summas 45,25 eurot.»
Kirjale oli lisatud märge, et ajakirjanduses sellest küsimusest rääkimine ei ole asjakohane.
Starmani kommunikatsioonispetsialist Kristi Reiland vastas Postimehe pärimisele, et tehnik enamasti ei lahku kliendi juurest enne, kui pole saanud teenust korralikult tööle, ning õpetab ka inimest seadmeid kasutama.