Audi disainerid ja insenerid on loonud ideeauto, mis on mõeldud eelkõige Hiina suurlinnade liikluses kasutamiseks. Nende suurlinnapiirkondade tarbeks, kus isiklikku ruumi eriti napib, esitleb ideeauto suurimat sõitjateruumi, mida ükski Audi on seni pakkunud. Urbansphere’iks ehk linnaruumkeskkonnaks kutsutud ideeauto on varustatud nutikate tehnoloogiate ja digiteenustega.
Audi esitleb Hiina megalinnades liiklemiseks mõeldud ideeautot
Ideeauto loodi tihedas koostöös Audi Pekingi disainistuudio ja Saksamaal Ingolstadtis asuva peakorteri vahel. Esimest korda võtsid sellest osa ka potentsiaalsed kliendid Hiinas, kes panustasid arendusprotsessi (tuntud kui «koosloomine») oma soovide ja kogemustega.
Audi urbansphere’i kontseptsioonis, eelkõige interjööris ilmneb koosloomine kõige paremini. Ruumikas auto on mõeldud ratastel sõitjateruumi ja mobiilse kontorina – sõiduk toimib liikluses veedetud tundide jooksul kolmanda elamispinnana. Sel eesmärgil ühendab Audi urbansphere täieliku privaatsuse ja luksuse laia valiku kõrgtehnoloogiliste funktsioonidega. 4. taseme automatiseeritud sõidutehnoloogia muudab interjööri ilma rooli, pedaalide või ekraanideta mobiilseks interaktiivseks ruumiks. See on pigem digitaalne ökosüsteem, mitte enam lihtsalt liiklusvahend.
Audi skysphere, Audi grandsphere ja Audi urbansphere on kolm ideeautot, mida nelja rõngaga bränd kasutab, esitledes oma ettekujutust homsest mobiilsusest. Audi loob sõidukikogemust, mis läheb palju kaugemale eesmärgist lihtsalt veeta aega autos jõudmiseks punktist A punkti B.
Mõlemal varasemal ideeautol on Audi urbansphere'iga sama aluspõhimõte: kogu kontseptsioon lähtub võimalusest sõita 4. taseme autonoomse sõidukiga. See on tehnoloogia, mille nimel Audi töötab koos Volkswageni kontserni tarkvara mõttekojaga CARIAD, et seda kümnendi teisel poolel avalikkusele esitleda.