Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Twitter keelab kliimamuutuste teaduspõhisust eitavad reklaamid (4)

Copy
Siluetid Twitteri logo taustal. Pilt on illustreeriv.
Siluetid Twitteri logo taustal. Pilt on illustreeriv. Foto: KACPER PEMPEL

Twitter teatas reedel Google'i eeskuju järgides, et ei luba oma platvormile enam neid reklaamitellijaid, kes eitavad teaduslikku konsensust kliimamuutuste kohta.

Teatest ei selgu, kas uus poliitika hakkab puudutama ka kasutajate tehtud postitusi. Nagu Facebook, on ka Twitter muutunud kliimamuutuse kohta valeteabe jagamise kohaks.

Twitteri teade tuli rahvusvahelisel Maa päeval ning mõned tunnid enne seda, kui Euroopa Liit kiitis heaks kokkuleppe, mille järgi peavad suured tehnoloogiafirmad veebilehti vaenu õhutamise, desinformatsiooni ja muu kahjuliku sisu osas tähelepanelikumalt kontrollima.

Twitter lubas, et annab lähikuudel rohkem teavet sellest, kuidas ta kavatseb pakkuda usaldusväärse ja autoriteetse konteksti kliimavestluste tarvis, kus kasutajad osalevad. Muuhulgas on kavas vahendada ÜRO valitsustevahelise kliimamuutuste paneeli seisukohti.

Ettevõte on kliimateemale juba eelnevalt pühendunud, pakkudes enne eelmisel aastal toimunud ÜRO kliimakonverentsi eelhäälestust teema ümber leviva valeinfo tõrjumiseks.

Märksõnad

Tagasi üles