See on Muski sõnul vajalik selleks, et kõik kasutajad saaksid ise järgi vaadata, mille järgi Twitter otsustab materjali esile tõsta või peita ning igaüks võib siis teha algoritmi kohta oma ettepanekuid.
Väga vähesed sotsiaalmeediaplatvormid on seni oma koodi täielikult avanud – näiteks Pixelfed ja Okuna.
3. Reklaamitulu asemel hakatakse kasutajatelt raha küsima
Elon Musk on soovinud reklaamid Twitterist kaotada, mis tähendab ettevõtte jaoks sissetulekute allika muutumist. Reklaamid mõjutavad tema sõnul liiga palju sotsiaalmeediaplatvormi sõltumatust.
Praeguseks kustutatud säutsus pakkus Musk, et Twitter saab reklaamivabaks ja kasutajad maksavad kasutamise eest kuutasu, mis ongi keskkonna uus ärimudel.
4. Spämmirobotid ja robotiseeritud kontod kaovad
Üks kõige enam häirivaid nähtusi on Muski jaoks automaatsed postitajad, mis genereerivad Twitteri kontole pidevalt sisu. Eriti käib miljardärile närvidele krüptoteemaliste spämmirobotite lakkamatu spämm.
Sellepärast plaanib Musk tulevikus teha Twitterisse konto loomise personaliseerituks. Igaüks peab enda isiku enne tuvastama, kui saab konto luua, robotitel pole enam võimalust.
5. Redigeerimisnupu saabumine
Sel ajal kui Facebooki, Instagrami ja teiste sotsiaalmeediaplatvormide kasutajad saavad rahulikult hiljem oma postitusi muuta ja näiteks kirjavigu parandada, peab Twitteris postituse kustutama, kui tegid vea ja tahad seda muuta.
See omadus on Muski tõsiselt häirinud. Küsitlusele, kas tema jälgijad tahavad Edit nuppu ehk redigeerimisnuppu, vastas üle 73 protsendi, et nad tõesti soovivad seda.
Samas on Twitter ise põhjendanud postituste muutmise nupu puudumist sellega, et nii saavad vestluse tekitanud postituse autorid seda hiljem pahatahtlikult muuta ja kogu arutelu muutub postituse all siis mõttetuks või isegi osaliste mainet kahjustavaks.