Facebooki emafirma kulutab miljardeid tehnoloogiale, mida keegi praegu ei taha

Sten Kohlmann
, ajakirjanik-toimetaja
Copy
Meta arvates hakkavad koosolekud tulevikus välja nägema nõnda.
Meta arvates hakkavad koosolekud tulevikus välja nägema nõnda. Foto: pexels.com

Tehnoloogiahiiud on viimastel aastatel aina enam keskendunud metaversumite ülesehitamisele. Tegemist on virtuaalsete keskkondadega, mis peaksid VR-seadmete abil pakkuma inimestele kõike vajaminevat: sõpradega suhtlemist, koosolekute läbiviimist, poodlemist ja muud. Üheks kõnealuse ilmingu prominentsemaks eestvedajaks on Meta, kes on selle arendamisele kulutanud röögatuid summasid. Seni on kasutegur olnud aga olematu.

Facebooki emafirma Meta hiljutisest finantsaruandest võib välja lugeda, et kompanii virtuaalreaalsusosakond (mis tegeleb ka metaversumi arendamisega) on jätkamas trendi, millega alustati 2020. aastal. Kahjuks on trend negatiivne, nimelt kaotatakse stabiilselt raha. Lisaks räägime siinkohal mitte miljonitest, vaid lausa miljarditest dollaritest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles