Päevatoimetaja:
Kaido Einama

ROHETENNIS Tootja annab 100 elektriautot Prantsusmaa lahtistel meistrivõistlustel tennisistele sõita

Copy
Renault’ 100 elektriautot sõidutab tipptennisiste Prantsusmaa lahtistel meistrivõistlustel.
Renault’ 100 elektriautot sõidutab tipptennisiste Prantsusmaa lahtistel meistrivõistlustel. Foto: Tootja foto
  • Renault’st saab Prantsusmaa lahtiste tennisemeistrivõistluste elektrilist liikuvust pakkuv partner
  • Renault annab French Openi kasutusse 100 Renault Megane E-Tech elektriautot.
  • Renault käivitab brändi uue sotsiaalse vastutuse projekti «GIVE ME 5“» mis on pühendatud noortele

Turniiril kogub Prantsuse autotootja üsna omapärasel moel raha noorte tennise arendamiseks. 

Prantsusmaa lahtiste tennisemeistrivõistlusete korraldajad ja autotootja Renault leppisid kokku, et järgmised viis aastat on Renault maailma ühe väljapaistvama spordisündmuse võtmetähtsusega partner. Renault’l ja Pariisi suurel slämmil on samad juured, mõlemad on Prantsusmaal sündinud. Partnerlus Renault’ ja Prantsuse Tenniseliidu (FFT) vahel tugineb mõlema brändi arusaamadel, et oluline on säästev liikuvus ja sotsiaalne vastutus.

Renault annab Prantsusmaa lahtiste kasutusse 100 uut Renault Megane E-Tech elektriautot, kokku kuulub turniiri autoparki 160 elektrilist sõidukit.

Iga võrku löödud pall teenib raha noorte tennisele

Renault käivitab ka uue sotsiaalse vastutuse projekti «GIVE ME 5», mis on pühendatud noortele ja esimese sammuna soovib Renault edendada tenniseharrastust linnades. Kohalike kunstnike abiga asutakse äärelinnades renoveerima mänguväljakuid. Aasta lõpuks loodetakse avada kaks mänguväljakut.

Projekti toetuseks kogub Renault French Openil raha üsna omapärasel moel. Iga kord, kui servitud pall võrku ripsab, mida turniiri jooksul juhtub keskmiselt üle 2000 korra, eraldab Renault sotsiaalsele algatusele teatud rahasumma.

Lisaks kutsub bränd mitmeid ebasoodsate elamistingimustega roma laste ja teismeliste rühmi ühel turniiripäeval kaasa elama ja abistama.

Esmakordselt turniiri ajaloos kuvatakse Renault’ logo kogu turniiri jooksul viie peaväljaku võrkudel. Turniiri ajal leiab aset ka Renault Australi avalik maailma esmaesitlus. Kõik, kes soovivad turniirile jõuda nullheitega, saavad seda teha tänu Renault’le, sest sõidukijagamisettevõte ZITY by Mobilize pakub oma klientidele võimalust sõita ja parkida staadioni kõrval.

Tagasi üles