See mäng ilmus kuu aega tagasi. Nüüd mängib seda vaid üks inimene

Sten Kohlmann
, ajakirjanik-toimetaja
Copy
Foto: pexels.com

Kuigi meile meeldib mõelda videomängudest kui kunstiteostest, ei saa unustada fakti, et ühtlasi on tegemist ka äriga. Sestap mõtlevad arendajad pidevalt sellele, kuidas mängijaid enda teose juures hoida ja nende rahakoti sisuga tutvuda.

Aastate jooksul on aina populaarsemaks saanud Games-as-a-Service ehk emakeeli mängud-kui-teenus mudel. See tähendab, et teosesse lisatakse peale ilmumist perioodiliselt uut sisu, et mängijal oleks vähem põhjuseid kellegi teise loominguga tutvuda.

Üldiselt puudutab antud mudel eelkõige võrgupõhiseid mitmikmänge (nt «Destiny»), ent leidub ka üksikmängijale suunatud elamusi (nt «Assassin's Creed Valhalla»).

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles