Itaalias tegutsev Suurbitanniast pärit neljarattaliste tuuningfirma UK Garage kiskus Lotus Exige'i kapoti alt välja Toyota päritolu 1,8-liitrise ottomootori ja asendas selle palju võimekama jõuallikaga.
Lotus sai tuuningfirmalt Corvette’i 650-hobujõulise mootori
Vajadusel suudetakse väikese auto mootorikatte alla ära mahutada isegi 650-hobujõuline Chevrolet Corvette'i jõuallikas, kuid pakutakse ka muid General Motorsi kuue- ja kaheksasilindrilisi ottomootoreid, kirjutab
.
Paketti kuulub ka seniste Lotuse kerepaneelide väljavahetamine klaasplastist või siis süsiniku ja kevlari kombinatsioonist valmistatute vastu.
Et mahutada auto kapoti alla senisest suuremad jõuallikad, tuli itaallastel auto ehitusse juba põhjalikult süveneda, sest vajaliku lisaruumi tekitamiseks tuli masinat 20 sentimeetri võrra pikendada. Ka laius pole enam see, mis doonorautol.
Kõige «lahjem» jõuallikas, mida Lotuse teisenditele pakutakse, on 2,8-liitrine V6. Soovi korral võib sellist tellida kas 300- või 350-hobujõuliseks forsseerituna. Edasi järgneb juba Power Techi 2,6-liitrine V8 võimsusega 360 hobust. Edasi järgnevad modifikatsioonid võimsustega 420, 450, 500, 560 hobujõudu. Ka Chevrolet Corvette'i erinevad võimalused võimsusega 513 ja 650 hobujõudu on siin esindatud.
Lisaks uutele mootoritele lisab välist silmailu täiendavat survejõudu tekitav aerokit.
Märkimist aga väärib kindlasti asjaolu, et mistahes jõuallikaga Lotus Exige tühimass ei ületa tuhandet kilogrammi. Võimsaim neist kiirendab sajani 2,8 ning kahesajani 7 sekundiga. Tippkiiruseks lubatakse 320 kilomeetrit tunnis.
Lotus Exige teisendi hinnad Itaalias algavad 66 tuhandest eurost, mis on veidi üle miljoni Eesti krooni.