Nutika kodutehnika bränd AENO jõudis Eesti turule ja plaanib siin aasta lõpuks haarata 2-3 protsendilise turuosa.
Eestisse jõudis uus nutika kodutehnika bränd AENO
Hiina päritolu kodutehnika tootja AENO on üsna noor nutika kodutehnika bränd, mis tuntud põhiliselt Aasias, kuid on otsustanud sel aastal kiirelt Euroopasse laieneda. Tooteportfellis on puhastus- ja toiduvalmistamisseadmed: õhupuhastid, aurumopid, püst- ja robottolmuimejad, blenderid, ahjud, veekeetjad, elektrigrillid. Brändi üks põhimõtteid on energiasäästlike ja keskkonnale ohutute toodete tootmine.
2022. aasta lõpus planeerib bränd hõivata 2-3% Eesti turust erinevates väikese olmeelektroonika kategooriates nii online- kui offline-turgudel. Uuringufirma Statista andmete põhjal saavutab Eestis kodutehnika segment 2022. aastal eeldatavasti 30,38 miljoni eurose mahu ja aastane müügitulu kasvutempo (CAGR 2022-2025) on 11,22 protsenti, mille tulemusel ulatub prognoositav turumaht 2025. aastaks 41,8 miljoni euroni.
Baltimaades on ettevõtte ametlikuks esindajaks ASBIS Baltics. Bränd on juba esindatud sellistes suurtes e-ärides nagu ONOFF Jaekaubanduse OÜ ja Expert Eesti OÜ.
AENO uurib turgudel põhjalikult tarbijakogemust, et kohaneda muutustega.
«Digitehnoloogiate areng, kasvav nõudlus seadmete kaugjuhtimise, häälassistentide kui majapidamise juhtimiseks vajalike seadmete järele toetab üleminekut nutikale kodutehnikale,» ütles AENO äriarendusdirektor Jelena Krotšak.
Hiljemalt 2022. aasta lõpuks planeerib bränd oma tootevalikut laiendada, lisades sellised nutiseadmed nagu hambaharjad, põrandakaalud ja õhuniisutid. AENO toob turule ka premium-klassi nutika kliimatehnika hooajalise sarja. Esimesena esitletakse ECO nutisoojendajat, mis hakkab kasutama infrapunakiirguse ja konvektsiooni kombineeritud tehnoloogiaid.
Lakoonilise disainiga AENO mudelid on loodud ühtses stiilis ja sulanduvad üksteisega. Tehnoloogia esteetika on selle funktsioonidest lahutamatu: kõik seadmed töötavad koos ühtses ökosüsteemis, mis tagab juurdepääsu kõigile seadetele üle võrgu. AENO äpp võimaldab juhtida kodutehnikat nutitelefoniga, käsitsi või häälassistentide abil ning integreerida kodutehnikat erinevatesse automatiseerimise stsenaariumidesse.
Brändi tooted on disainitud ja toodetud Hiinas, kus enamik protsesse on täielikult robotiseeritud ja ei nõua inimese sekkumist.