Arendaja süüdistas mängu kehvas kvaliteedis «neetud kirjaviga»

Sten Kohlmann
, ajakirjanik-toimetaja
Copy
Foto: Striking Distance Studios

Detsembri alguses jõudis poelettidele pikalt oodatud õudusmäng «The Callisto Protocol». Žanri fännide ootused olid kõrgel. Kahjuks ei suutnud teos nendele vastata.

Nimelt olid arvustused oodatust jahedama meelestatusega. Näiteks heideti mängule ette selle kiirelt tüütuks muutuvat võitlussüsteemi ja igavat narratiivi. Suurimaks tõrvatilgaks meepotis osutus aga see, kuivõrd katki oli arvutiversioon. 

Teose loonud Striking Distance Studios tegevjuht Glen Schofield avaldas sotsiaalmeedias, mis mängu arvuti peal katki tegi. Kui tema sõnad tõele vastavad, on põhjus äärmiselt jabur!

«Neetud kirjaviga,» sõnas Schofield ja lisas, et viga parandatakse nii kiirelt kui võimalik. «Parandati vale fail. Lihtsalt meeletu viga, mis sündis kellegi kiirustamise tõttu.»

Schofield on varem kriitikat saanud siis, kui kelkis netis, kuidas stuudio mängu kallal töötades räigeid ületunde teeb.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles