Skandaalne arendaja tahab järgmise muusikamängu valmis vorpida tehisintellekti abiga

Sten Kohlmann
, ajakirjanik-toimetaja
Copy
Foto: pexels.com

Pole kahtlustki, et viimase aasta suurimaks jututeemaks on tehisintellekt ning kõik need viisid, kuidas see võib ühte või teist tööstust mõjutada. Activision Blizzardi skandaalse juhi arvates saaks seda rakendada muusikamängudes.

«Ma ei tea, kui palju inimesed mõistavad, et suur osa tänapäeva tehisintellektist, sealhulgas ChatGPT, sai alguse ideest võita mäng, olgu selleks siis «Warcraft», «Dota», «Starcraft», Go või male,» sõnas Activision Blizzardi tegevjuht Bobby Kotick möödunud nädalal toimunud kompaniiülesel koosolekul.

Kotick jagas oma kõhutunnet, mille järgi saab tehisintellekti mõju ühiskonnale, olgu see kas positiivne või negatiivne, olema tähelepanuväärne.

Kui aga võtta fookusesse see, mida teeb Activision Blizzard oma mängijate jaoks, oleks mõju eelkõige positiivne. «See võimaldab meil teha asju, mida me pole pikka aega saanud teha,» sõnas Kotick. «Ma arvan, et kui vaadata järgmist viit kuni seitset aastat, saab [tehisintellekti] mõju mängude loomisele olema erakordne.»

Kotick tõi üheks näiteks kompanii populaarse rütmimängu «Guitar Hero», milles mängija eesmärgiks kitarrikujulise puldi abil «õigeid noote tabada.» Mees ütles, et tal on juba pikka aega olnud nägemus sellest, kuidas tehisintellekt teose loomise paremaks suudaks muuta.

Kahjuks või õnneks jäi Koticku selgitustest hoolimata segaseks, kas ja kuidas ta AI-d täpsemalt rakendaks. Küll on aga selge, et Activision Blizzard hoiab sõrme pulsil ning on avatud tehisintellektide kaasamiseks mänguarendusse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles