Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Vaata, mis sellest välja tuli: McDonald's pani tehisintellekti kliente teenindama (1)

Copy
McDonald's on tehisintellekti klienditeenindajana kasutanud juba mitu aastat. Eks inimesedki teevad vigu, kuid masina eksimused on mõnikord tõeliselt naljakad
McDonald's on tehisintellekti klienditeenindajana kasutanud juba mitu aastat. Eks inimesedki teevad vigu, kuid masina eksimused on mõnikord tõeliselt naljakad Foto: Andreas160578 / Pixabay

Kiirtoidurestoran McDonald's on hiljuti ette võtnud suuri koondamisi, kuid kes siis asemele tulevad? Eksperimendi korras katsetati paar aastat tagasi teenindajana juturobotit, mis suutis inimest asendada 80 protsendi ulatuses. Nüüd on sotsiaalmeedia täis vihaste inimeste postitusi, kes robotiga rahul pole.

Üks selliseid töökohti, mille tehisintellekt peagi üle võtab, arvatakse olevat drive-in teenindus ehk autosse toidu tellimine. Seal pole palju suhtlust vaja, peab aru saama kliendi erisoovidest ja ütlema, kui palju kõik maksma läheb. Aga kui teenindajaks on kogu maailma tarkusega tehisintellekt, siis ilmselt võib teenindajalt muidki filosoofilisemaid küsimusi küsida.

Tagasi üles