Lisaks on valikus eCONTROLi režiim, mis on seadistatud akut maksimaalselt laadima ja laetud taset hoidma.
Sõiduki xDrive nelikveoline veoskeem võimaldab soovi korral veojõu suunata vaid tagasillale, lisaks kuulub xDrive´i režiimivalikusse liival ja teistel keerulistel pinnastel sõitmiseks mõeldud 4WD Sand. Tagasillast leiab M Spordi diferentsiaali, mis töötab koos dünaamilise stabiilsuskontrolliga (DSC).
Standardvarustuses pakutakse XM-le 21-tolliseid alumiiniumist kergvelgi, soovi korral saab ostja autole tellida 23-tollised veljed.
XM-i salongis on standardvarustusena pakutavad multifunktsionaalsed M istmed ja juhile orienteeritud armatuurlaud, tagaistmel reisijatele pakub luksuslik hübriidmaastur M Lounge´i. Autol on neljatsooniline kliimaseade ning Harman Kardoni meelelahutussüsteem, eraldi saab tellida ka Bowers & Wilkinsi katusekõlaritega Diamond Surround System´i.
Juhile kuvatakse sõitmisega seonduvat infot 12,3-tolliselt infoekraanilt, rehvide seisundit ja auto seadeid saab vaadata 14,9-tolliselt ekraanilt.
Auto kasutab BMW uusimat, kaheksanda põlvkonna operatsioonisüsteemi, mida saab juhtida nii puudutustega kui hääle abil. Nutitelefoni saab autoga siduda Apple Car Play või Android Auto abil. XM omab SIM-kaardi pesa ning 5G ühenduse võimekust, autot saab siduda BMW ID ja My BMW rakendusega.
Standardvarustuse puhul abistavad juhti muuhulgas nii eesmise kokkupõrke hoiataja, sõidurealt lahkumise hoiataja, kiirusepiirangute kuvaja kui panoraamvaatega parkimisassistent. Lisavarustusena saab tellida Driving Assistant Professional paketi, mis suudab muuhulgas mõista valgusfoori tulesid ning abistab juhti ka sõidureal püsimisel.
BMW alustas mudeli tootmist 2022. aasta detsembris Ameerika Ühendriikide Spartanburgi tehases.
Sügisel lisandub valikusse mudel XM LABEL RED, mille puhul on tegemist võimsaima liikluses lubatud M seeria sõidukiga. LABEL RED võimsus ulatub bensiini- ja elektriajamiga koostöös 748 hobujõuni (550 kW), mootori pöördemoment on 1000 Nm.
BMW XM hinnad algavad Eestis 190 000 eurost.