Kui tavaliselt tuleb katki läinud telefon viia remondifirmasse ja oodata, kuni sellel üsna korraliku tasu eest ekraan, aku või mõni muu komponent ära vahetatakse, siis Samsung lubab nüüd Lõuna-Koreas ehk oma kodumaal inimestel ise need tööd kodus ära teha. Hoitakse kokku nii raha, aega kui keskkonda, sest äraviskamise asemel võivad kasutajad hakata rohkem parandamisele mõtlema, kuna see on nii lihtne.
Samsungi kodumaal lubatakse nüüd inimestel oma nutitelefone ise parandada
Samsung Korea andis teada, et kasutajad saavad alates tänasest oma Galaxy tooteid ise parandada. Tegemist on vaid Lõuna-Koreas käivitatud iseparandusprogrammiga, mis juhendab Galaxy tooteseeria omanikke, kuidas oma seadmeid ise parandada.
Korea iseparandusprogrammiga saavad Samsung Galaxy omanikud mitte ainult Samsung Electronicsi teeninduskeskusest vajalikke juppe osta, vaid ka seadet parandada. Päris kõiki telefone ei saa vähemalt praegu veel ise parandada, kuid valik pidi tulevikus laienema. Laieneb ka programmi geograafiline ulatus.
Kõigepealt pakub Samsung parandusvõimalust Galaxy nutitelefonidele ja mõnele telerimudelile, näiteks nutitelefonid Galaxy S20, Galaxy S21 ja Galaxy S22 sülearvuti Galaxy Book Pro (15,6-tolline). Telerimudelite hulgas on 32-tollised Samsungi telerid mudelinumbriga UN32N4000AFXKR, UN32N4010AFXKR ja UN32N4020AFXKR.
Ise saab ametlikult parandada oma Galaxy nutitelefonide ekraani, tagakaant ja laadimisporti, samuti toitenuppu.
Sülearvutite puhul saavad kasutajad ise vahetada ekraani, akut, puuteplaati, sõrmejäljega toitenuppu, esipaneeli, tagumist korpuse paneeli ja kummitihendeid.
Iga seadme remondijuhendid ja videod leiab Samsung Electronicsi Lõuna-Korea veebisaidilt. Pärast parandust võivad kasutajad rakenduse Samsung Members kaudu oma remondi tulemust ise diagnoosida ja kontrollida, kas kõik õnnestus või mitte.
Väljavahetatud osad saab Samsung Electronicsile tagastada, need utiliseeritakse siis ohutult.