Volkswageni kampaania tõi senisest liidrist neli korda parema tulemuse

Touareg.

FOTO: Volkswagen

Kui Eesti automüügi edetabelit on mõnede eranditega pikka aega trooninud Toyota, siis raskel ajal tõi Volkswageni siiani kestev sooduskampaania enneolematu edu: senise eestlaste lemmiku müügitulemus ületati jaanuarikuus lausa neljakordselt.


Kokku müüs Saksa Auto jaanuaris Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmetel 198 autot, Toyota aga vaid 56, jäädes selle tulemusega alles kuuendaks.

Teiseks jäi 110 müüdud autoga Honda, kolmandaks 70 autoga Škoda, neljandaks 62 autoga Citroen, viiendaks 61 autoga Subaru.

Volkswageni müüja Saksa Auto alustas 12. jaanuaris kampaaniat, milles öeldakse, et «Meil on kahju, kuid meid lohutab see, et Teie kasu saate». Näiteks Passatit müüakse selle raames hinnaga alates 249 000 kroonist, Tiguani alates 279 000 ja Touaregi alates 440 000 kroonist.

Kõige soodsama Polo võis aga soetada suisa 109 900 krooniga - paraku oli tegemist 1,2-liitrise mootoriga ja lihtsa varustusega autoga ning nüüdseks on see ka müüdud.

Saksa Auto müügikonsultant Mart Vilgats märkis, et sellise hinnaga autod läksid müügiks ka kõige kiiremini, kuid samas on protsentuaalselt kõige märkimisväärsem soodustus hoopiski Touaregil.

Vilgatsi kinnitusel kestab kampaania seni, kuni soodushinnaga autosid laos veel jätkub. Praegu on tema sõnul suurim valik Tiguanide seas, kuid alles on ka Passat CCd, Sciroccod ja mõningad väga soodsa hinnaga VW Golf V ja Polod.

«Auto loetakse müüduks, kui raha on auto eest laekunud ja see sõltub teatavasti liisingfirmade käitumisest jne. Seni on tõesti palju autosid broneeritud, kuid siiski pole veel lõpplahenduseni jõudnud. Seega oleks parim variant küsida soovitud auto kohta otse automüüjalt,» rääkis Vilgats.

Kokku müüsid Eesti automüüjad AMTELi andmetel jaanuaris koduturule 952 sõiduautot, mis on 61,4 protsenti vähem kui mullu samal ajal. Eelmise kuu ehk möödunud aasta detsembriga võrreldes jäi uute sõiduautode müük peaaegu samaks. 

Tagasi üles