Elektroonikafirma LG (LG Electronics) teatas, et muudab oma äri fookust ning soovib edaspidi maailma juhtiva kodumasinate kaubamärgi asemel olla tuntud hoopis tarkade lahenduste ettevõttena.
Tuntud tehnoloogiafirma LG muudab ärisuunda ja hakkab tarkade lahenduste ettevõtteks
Uue visiooniga soovib LG kasvatada 2030. aastaks ettevõtte aastatulu 100 triljoni Korea vonini (70 miljardit eurot Euroopa Keskpanga keskmise vahetuskursi järgi).
Ettevõtte tegevjuht William Cho tutvustas uut visiooni Lõuna-Koreas Seoulis asuvas LG Scienceparki kompleksis.
Ettevõte kavatseb edaspidi peamiselt keskenduda kolmele kasvuvaldkonnale:
- äriportfelli laiendamiseks uute platvormipõhiste teenuste arendamine;
- B2B üksuse äritegevuse kiirendamine;
- sisenemine uutesse sektoritesse, nagu näiteks elektrisõidukite laadimissüsteemid ja digitaalsed terviselahendused.
Cho tõi välja, et elektrifitseerimine, digitaliseerimine ning teenuste osutamine on ettevõtte peamised prioriteedid, et saavutada kiire kasv keskmises ja ka pikemas perspektiivis.
«LG on pühendunud oma julge visiooni elluviimisele ning kavatseb jätkata tarkade lahenduste ettevõttena, mis ühendab ja laiendab klientide kogemusi. Selle asemel, et olla tuntud üksnes esmaklassiliste kodumasinate kaubamärgina, oleme otsustanud areneda ja luua uhiuue identiteedi,» ütles ettevõtte tegevjuht.
Lisaks tõi Cho välja ka ettevõtte finantseesmärgid, mis keskenduvad kolmele mõõdikule: «LG eesmärk on saavutada keskmine kasvumäär ja tegevuskasum, mis on vähemalt 7 protsenti või rohkem ning viia ettevõtte väärtuse ja kulumieelse kasumi (EBITDA) suhtarv 7-kordseks. Lisaks plaanime 2030. aastaks suurendada müüki eelmise aasta 65 triljonilt Korea vonilt (ligikaudu 45,7 miljardilt eurolt) 100 triljoni Korea vonini (ligikaudu 70 miljardi euroni), et tõestada end ettevõttena, mida tunnustavad nii turg kui kliendid.»
Eelnimetatud kasvuvaldkonnad moodustavad tegevjuhi hinnangul 2030. aastaks eeldatavasti enam kui 50 protsenti LG müügist ja tegevuskasumist.
Ettevõtte plaanib 2030. aastaks investeerida enam kui 50 triljonit Korea voni (35 miljardit eurot), et suurendada äritegevust ning edendada uusi äriportfelle. Sellest ligikaudu 25 triljonit Korea voni (17,5 miljardit eurot) suunatakse teadus- ja arendustegevustesse, 17 triljonit Korea voni (12 miljardit eurot) rajatistesse ning 7 triljonit Korea voni (4 miljardit eurot) kulub strateegilistele investeeringutele.
William Cho sõnul viib LG läbi ettevõtteüleseid muutusi alates korporatiivkultuurist kuni brändikommunikatsioonini, et luua klientidega emotsionaalne side LG loosungi «Life's Good» põhjal. Lisaks keskendub ettevõte edaspidi rohkem ka keskkonna, sotsiaalse mõju ja vastutustundliku ärijuhtimise (ESG) teemadele.