Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Volkswagenil valmib hübriid-Touareg

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marina Lohk
Copy
Artikli foto
Foto: Volkswagen

Kuigi Volkswageni juhtkond on võtnud korduvalt sõna hübriidmudelite mõttetusest ning ilmutanud vastumeelsust sellesse tehnoloogiasse raha matta, rõõmustab tootja keskkonnast hoolivaid kliente siiski Touaregi hübriidjõuseadmega versiooniga.


Järgmisel aastal konveierile jõudva maasturi jõuallikaks liideti otto- ja elektrimootorid. Akudeks on laialt levinud nikkel-metallhüdroksiidelemendid, mis peidetakse pagasiruumi põhja alla, kirjutab

Autonet.ee

.

Kuni 50-kilomeetrise tunnikiirusega liikumiseks kasutatakse vaid 52-hobujõulist elektrimootorit.
Kõrgematel kiirustel, järskudel kiirendustel või ka akude laadimiseks on aga fossiilseid kütuseid põletav mootor, 333-hobujõuline kolmeliitrine V6.

Ülekandesüsteemi paigaldatakse kaheksakäiguline automaat. Akusid on loomulikult võimalik laadida ka pidurdusjõu regenereerimisel.

Volkswageni andmetel suudab auto paigalt sajani kiirendada 6,8 sekundiga ning saja kilomeetri läbimiseks kulub ümmarguselt 9 liitrit bensiini.

Võrreldes tavapärase Volkswageni maasturiga suudab kõnealune hübriid linnas näidata 25- ja maanteel 17-protsendilist kütuse kokkuhoidu. Süsinikdioksiidi emissiooniks lubatakse 210 grammi kilomeetri kohta - tavalisel 350-hobujõulisel V8-l on vastav näitaja 329, V6-l aga 296 grammi.

Tagasi üles