Kuigi Volkswageni juhtkond on võtnud korduvalt sõna hübriidmudelite mõttetusest ning ilmutanud vastumeelsust sellesse tehnoloogiasse raha matta, rõõmustab tootja keskkonnast hoolivaid kliente siiski Touaregi hübriidjõuseadmega versiooniga.
Volkswagenil valmib hübriid-Touareg
Järgmisel aastal konveierile jõudva maasturi jõuallikaks liideti otto- ja elektrimootorid. Akudeks on laialt levinud nikkel-metallhüdroksiidelemendid, mis peidetakse pagasiruumi põhja alla, kirjutab
.
Kuni 50-kilomeetrise tunnikiirusega liikumiseks kasutatakse vaid 52-hobujõulist elektrimootorit.
Kõrgematel kiirustel, järskudel kiirendustel või ka akude laadimiseks on aga fossiilseid kütuseid põletav mootor, 333-hobujõuline kolmeliitrine V6.
Ülekandesüsteemi paigaldatakse kaheksakäiguline automaat. Akusid on loomulikult võimalik laadida ka pidurdusjõu regenereerimisel.
Volkswageni andmetel suudab auto paigalt sajani kiirendada 6,8 sekundiga ning saja kilomeetri läbimiseks kulub ümmarguselt 9 liitrit bensiini.
Võrreldes tavapärase Volkswageni maasturiga suudab kõnealune hübriid linnas näidata 25- ja maanteel 17-protsendilist kütuse kokkuhoidu. Süsinikdioksiidi emissiooniks lubatakse 210 grammi kilomeetri kohta - tavalisel 350-hobujõulisel V8-l on vastav näitaja 329, V6-l aga 296 grammi.