Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Jook kaugest tulevikust: Coca-Cola lasi tehisintellektil kokku segada uue eksklusiivse maitse (1)

Copy
Kunstmõistus pakkus välja, et just niimoodi võiks Coca-Cola maitseda järgmise aastatuhande alguses.
Kunstmõistus pakkus välja, et just niimoodi võiks Coca-Cola maitseda järgmise aastatuhande alguses. Foto: Coca-Cola Company

Selle kuu alguses väga piiratud koguses lettidele jõudnud Coca-Cola Y3000 Zero Sugar on jook, mis peaks laskma tunda, kuidas tulevik maitseb, ütles Coca-Cola Company pressiteates.

Tehisintellekt võttis arvesse fännide arvamused maailmas ja need aitasid inspireerida Coca-Cola uue Y3000 maitse loomisel.

«Loodame, et Coca-Cola on ka aastal 3000 sama värskendav kui praegu, seega esitasime endale väljakutse uurida, kuidas võiks maitseda tulevikujook,» ütles The Coca-Cola Company globaalse strateegia vanemdirektor Oana Vlad, «brändiplatvorm «Real Magic» otsib ootamatuid seoseid, mis muudavad tavalise erakordseks, nii et me ühendasime teadlikult inimese ja masina intelligentsuse.»

Tagasi üles