Cruiser-klassi võitja ei selgu finišis, vaid mõni päev hiljem, kui on toimunud praktilisuse hindamine. Võistlusklassi eesmärgiks on anda noortele vabadus luua uusi viise, mida autotööstuses kasutusele võtta igapäeva autode juures. Hindamisel vaadati cruiser-klassi sõidukite praktilisust, disaini ja ehituse teostust, kujundades lõppskooriks Sunswift Racingul 91,1, Minnesota Ülikooli päikeseauto tiimil 22,4 ja Solaride’il 14,7.
Bridgestone World Solar Challenge’i peakorraldaja Chris Selwoodi sõnul on võistlus eriline, kuna suur osa sellest on seiklus, mitte võidusõit. «Meeskonnad, kes on sellest võistlusest osa võtnud, on pidanud rinda pistma tulekahjude, kõrgete ja madalate temperatuuride ning tuultega. Hoolimata sellest on nad hakkama saanud. See on võimalik ainult siis, kui sõiduk on vastupidav ja töökindel. Sõiduk, mis suudab sellele kõigele vastu pidada ja teekonna läbida on suur saavutus,» kirjeldas Selwood, lisades, et 3000 km pikkune distants ei ole kunagi tingimuste osas samasugune.
Ühekohalised sõidukid ehk challengerid
Challengeride võistlusklassis asusid võidu Adelaide’i suunas sõitma 23 autot, kuid finišisse jõudis 12 sõidukit. Challengeride võistlusklassi võitis Belgia päikeseauto Innoptus, mille keskmiseks kiiruseks kujunes 88,2 km/h. Teisele ja kolmandale kohale jõudsid Hollandi päikeseautod Twente ja Brunel.
Challengeride võistlusklass erineb Cruiserites selle tõttu, et neil on eesmärgiks jõuda võimalikult kiiresti finišisse. Neil ei hinnata praktilisust, küll aga proovivad osalejad ehitada võimalikult kergeid sõidukeid, mis kaaluvad ligikaudu paarsada kilo.
Solaride pälvis eriauhinna