Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Uus BMW 5. seeria Touring pakub nii elektri-, bensiini- kui diiselmootori valikut

Copy
Esimesena maailmas pakub BMW 5. seeriale silmakinnitusega aktiivset sõiduraja vahetamise assistenti, mille soovitatud sõiduraja vahetust saab kinnitada ja alustada välispeeglisse vaadates.
Esimesena maailmas pakub BMW 5. seeriale silmakinnitusega aktiivset sõiduraja vahetamise assistenti, mille soovitatud sõiduraja vahetust saab kinnitada ja alustada välispeeglisse vaadates. Foto: BMW

BMW 5. seeria kuuenda põlvkonna universaalkerega Touringu mudeleid pakutakse nüüd nii bensiini- ja diiselmootori kui elektriajamiga ning sarnaselt 5. seeria sedaanile on ka universaalkerega «viiene» varustatud arvukate moodsate juhiabisüsteemidega. Eestisse jõuavad uued autod mais.

Touringu mudelite mõõdud on sarnased uue 5. seeria sedaani omadega: pikkus on eelkäijaga võrreldes kasvanud 97 millimeetri võrra ehk 5,06 meetrini, laiust on lisandunud 32 millimeetrit (uue mudeli laius on täpselt 1,9 meetrit) ning kõrgus ulatub 1515 millimeetrini (eelkäijast 36 millimeetri võrra kõrgem). 5. seeria teljevahe on klassi pikim ehk 2995 mm.

Sportliku küljejoonega 5. seeria sedaani esiosast leiab peaaegu vertikaalselt paigutatud päeva- ja suunatuledena toimivad LED-esituled, laia ja ruumilise disainiga BMW neeruvõret saab tellida ka BMW Iconic Glow kontuurvalgustusega. Sõiduki sportlikku iseloomu rõhutavad nii peidetud ukselingid kui musta värvi külgseelikud.

Tagasi üles