Nissani populaarse mudeli kolmanda põlvkonna turuletoomisest on möödas pisut üle kolme aasta. Selle ajaga on Euroopas müüdud üle 350 000 uue Qashqai.
«Uuenduste ulatus lähtub soovist tõsta mudeli atraktiivsust, lisades uue N-Designi varustustaseme. Kõigis Qashqaides on tänu uutele Google'i funktsioonidele lisandunud täiendavat mugavust ja segmendis juhtival kohal digitaalset integratsiooni. Kunagi pani Qashqai oma segmendile aluse tänu ainulaadsele disaini, mugavuse ja kasutajasõbraliku tehnika kombinatsioonile. Uuendused säilitavad Nissani positsiooni keskmiste linnamaasturite segmendi loojate ja uuendajatena,» ütles Nissan AMIEO (Aafrika, Lähis-Ida, India, Euroopa ja Okeaania) piirkonna tootestrateegia asepresident Arnaud Charpentier.