Päevatoimetaja:
Kaido Einama
Saada vihje

KÕRBES JA POLAARJOONE TAGA Range Rover hakkas testima oma esimest täiselektrilist sõidukit

Copy
Uut elektrilist Range Roverit testiti karmides talvetingimustes ja kuumas kõrbes.
Uut elektrilist Range Roverit testiti karmides talvetingimustes ja kuumas kõrbes. Foto: JLR

Range Rover Electric toob nüüd tuntud maaturibrändi elektriliste sõidukite maailma ja pakub vaikset luksusliku autosõitu. Esimesed prototüübid võetakse kasutusele maailma kõige keerulisemates testimispaikades. Täiselektrilist jõuajamit proovitakse äärmuslikes temperatuurides alates -40 °C polaarjoone taga kuni +50 °C kuumuseni Lähis-Ida kõrbetes.

Esimesed testid on keskendunud aku ja elektriajami Electric Drive Unit (EDU) võimekusele. Lisaks neile proovitakse reaalsetes tingimustes järgi ka teisi sõiduki põhikomponente, sealhulgas käigukasti, elektrimootorit ja elektroonikat äärmuslikes miinustemperatuurides kuni –40 °C.

Nii aku kui ka EDU komplekteerib tootja esmakordselt nii öelda majasiseselt oma margi jaoks.

Tagasi üles