Aprilli alguses jõudis meieni populaarsel mänguseerial põhinev seriaal «Fallout». Tegemist oli niivõrd menuka sarjaga, et see kergitas korralikult ka vanade mängude numbreid. Osaliselt on see aga probleem.
MAHAVISATUD VÕIMALUS: populaarne seriaal väänab mängustuudio käsi
Nimelt pärineb sarja kõige uuem mäng, massirollika sugemetega «Fallout 76», aastast 2018. Üksikmängijale mõeldud teost saime aga nautida lausa 9 aastat tagasi, kui 2015. aastal jõudis meieni «Fallout 4».
Tundub, et selline olukord pole mängusarja omanikule Microsoftile aga mitte üldse meeltmööda.
Väidetavalt survestab Microsoft kulisside taga «Fallouti» mängude arendajat Bethesdat, et need ühel või teisel moel kiiremas korras mõne uue mängu inimesteni toimetaksid.
Seda kinnitas näiliselt ka Bethesda ninamees Todd Howard hiljutises intervjuus: «Üks asi, millele me keskendume, on ilmselgelt tagada, et mängud oleksid kõrgeima kvaliteediga, aga ka leida viise oma toodangu suurendamiseks, sest me ei taha ka nii kaua oodata. See pole kunagi meie plaan.»
Bethesda võib probleemi lahendada mitmel erineval moel. Seni on stuudio olnud (enam-vähem) ühtne üksus, mis töötab ainult ühe suurema projekti kallal korraga. Tulevikus on aga võimalik harud lahti lüüa, et mängud valmiksid kiiremini.
Ka on variant anda võimalus teistele arendajatele enda intellektuaalomandiga «mängida,» nagu tehti 2000ndate lõpus, kui peale Bethesda loodud «Fallout 3» (2008) ilmus Obsidian Entertainmenti tehtud «Fallout New Vegas» (2010).
Praegune kava näeb ette, et mullu «Stafieldi» kallal suurema töö lõpetanud stuudio asub nüüd ehitama «Elder Scrolls 6» osa ja alles siis keskendub «Fallout 5» peale.
Kuna aga teleseriaal oli Amazon Prime'i platvormi jaoks üks edukamaid (kahe nädalaga vaatas seda 65 miljonit inimest), on arusaadav, et teise hooaja raames tahetakse inimestele ka uut mängu müüa.
Hiljuti sai «Fallout 4» uue generatsiooni konsoolide uuenduse, mis tegi mängu taas katki.