Asukoha võltsimine näib suunavat laevad ja lennukid kaheksasse kohta, kus mõlema riigi territoriaalmered kohtuvad. Mõnda võltsitud asukohta on täheldatud ka Põhja-Korea piiri kohal triivimas.
Põhja-Korea on varem osalenud hübriidses mittekineetilises sõjas, segades lõuna suunas GPSi, kuid praegune on esimene taoline suuremahuline sündmus pärast 2016. aastat.
2016. aastal tuvastatigi üks allikas Lõuna-Korea piiri ääres 740 meetri kõrgusel ja vaid 30 kilomeetri kaugusel Seouli Incheoni rahvusvahelisest lennujaamast.
Lõuna-Korea meedia seostab Põhja-Korea aktsioone käimasolevate Lõuna-Korea mereväe ja politseilaevade meremanöövritega. Nende operatsioonide ajal olevat tungitud Põhja-Korea territoriaalmerre.
Seoul on hakanud häirete vastu kasutama oma uuendatud eLorani süsteemi, mis sisaldab televisioonisignaalide ning piirkondliku positsioneerimis-, navigatsiooni- ja ajamõõtmise süsteemi (PNT) kaitset. Samuti kavatsetakse seda oma süsteemi hakata kasutama ka isejuhtivate autode kindla ja täpse asukohamääramise süsteemina.
Kuigi eLorani signaalid on saadaval Kaug-Idas, ei kuulu selle vastuvõtjad kommertslennukite navigatsioonikomplektidesse.
Incheoni rahvusvahelisse lennujaama sisenevad ja sealt väljuvad lennukid on seni saanud kasutada kohalikke maismaa navigatsioonivahendeid, ühtki lendu pole segamise pärast ära jäetud.