USAs tehtud uuringust selgus, et endale hübriidauto hankinud inimestest vaid veerand valib endale ka järgmiseks autoks hübriidi.
Hübriidautode ostjad ei jää neile truuks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui 2009. aasta teises kvartalis oli hübriididele lojaalsete klientide hulk 41,8 protsenti, siis 2010. aasta teises kvartalis oli sama näitaja juba vaid 26,4 protsenti. Eelmise aasta üldnäitaja oli 35 protsenti, vahendab auto24 Automotive Newsi.
Priuse ostjatest 60 protsenti ostab endale taas Toyota ning 41 protsenti uue Priuse või mõne teise hübriidi.
Honda ostjatest jäi margile truuks 52 protsenti, hübriidi ostsid endale aga taas vaid üks klient viiest.